Wednesday 5 October 2011

:'(

Hey buddies :) today such a bad day ever . moody je aku harini. period ? nope -.-' urghh .
ntah la sometimes aku tk faham kenape aku macam ni. aku suka buat org menangis ke ? aku suka buat org sakit hati ke ? but actually aku tk pernah niat sikit punn. yeah aku kena faham orang but org tk faham aku. aku geram sebab aku tk bole puaskan hati org. so what i should i does ? aku pon tk twu :( hmm nk cerita kt org punn tk guna sbb aku kan suke menyakitkan hati org ?errk bole tak aku tk nk sekolah lagi ? seriously aku down gilaa. aku tak bole nangis depan org sbb nanti org cakap aku minta simpati lah ape lah. aku mampu menangis depan lappy aku yg lembap nak mampus ni je. mcm perempuan? kesah plk aku . klau korang rase aku ni suke menyakitkan hati korang. okay fine. jangan kawan dgn aku k ? tu je aku minta. aku tak nak depan korang baik belakang kutuk sana sini. kayy enough. aku minta maaf pda korang especially sue sbb selama ni aku menyusahkan, sakitkan hati korang and semua salah yang aku tk pernah nmpak. sory sangat . 

No comments:

Post a Comment